dijous, 24 de maig del 2012

HISTORIA D'UNA KRONIKA ANUNCIADA I ESPERADA

   Va ser allà pel 2008 quan Rafa, Franjo i jo, Karçe, vam començar a jugar a la pilota. Tot i aixó gràcies a Pere, l'indignat nº2,  perque jo soc el nº1 després del plantò que me va fer l'altre dia, que el seu mérit té de fer-nos engaxat al frontó. Rafa se va fer mal al genoll i al braç i s'ho va deixar temporalment, encara que després tornaria peró ja no en les mateixes ganes. Ales hores Franjo i jo anàrem al jusgat i mos van constituïr com a parella de fet, a l'hora de jugar al frontón i de res més, naturalment.
    Anàvem jugant bé, peró en els moments claus de les partides sempre fallàvem, una vegada darrera l'altra. Ja siga perque Franjo aplegava cansat a les partides després de tant d'anar en bici, a corre i fins i tot de jugar a les caniques en Guille; o ja siga per vindre Karçe a jugar després d'anar de paella o d'aniversaris en los col.leges. La gent ja ens cridava Faemino i Cansado.
    Una nit a l'arc, entre gintónics, li vaig confesar a Franjo que ens teníem que separar, pe'l bé dels dos i pe'l bé del club. Així va ser,  i que ja ens trobaríem algún dia en el frontó, cara a cara, i que jo faria la krónica. El dia ja a arrivat, i damunt en unes semifinals de la Faixa: Franjo-Bruno vs Karçe-Carlos Sos.
    Fart de llegir króniques absurdes i que falten a la realitat, vaig investigar qui les feia. Ningú sabia res:  podria ser un ex-periodiste sub-acuátic de canal 9 ara recauxutat en funcionari?  En fi, alló era més complicat que Matrix. Però jo li havia jurat a Franjo que faria la krónica i tranquils que la faré.
    Així que ja ho sabeu, pilotaris i simpatitzants, el 2 i el 3 de juny hi hauran bones pilotades sobre eixa paret del frontó; i després una bona krónica de les semifinals, a vore si no me practiquen retallades sobre mí.

                                                  KARÇE (con K i Ç trenkà, que pase)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

KE gran Karçeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Felicitats per l'avantcrònica i ens trobem al frontó...bona partida ens espera el proper cap de setmana.
Bruno.

Anònim ha dit...

Ens arriben notícies que els claustres de La Salle i del Ramon Cid estan preparant un comunicat conjunt per felicitar Arrea-li Bona per haver aconseguit amb un parell de pilotes i una paret el que ells no van aconseguir en 16 anys d´escolarització: una redacció de Carlos Carcelles Royo en català (o en castellà, que ens conta que tampoc en va fer moltes).

Oeoeoeoeoeooee

Anònim ha dit...

Si açò és l'avantmatx, ja tinc ganes de llegir la crònica del cap de setmana que ve.
No me lo voy a perder.